Skip to main content
Przed dokonaniem zamówienia

Dlaczego nasze pakiety wycieczkowe są tańsze niż oferty klasycznych biur podróży?

Klasyczne biura podróży rezerwują oraz wykupują usługi z wyprzedzeniem na własne ryzyko. Muszą więc liczyć się z tym, że nie wszystkie z góry zarezerwowane miejsca się sprzedadzą. Wysokość cen przewiduje pokrycie ewentualnych strat.


Flipo.pl specjalizuje się w wyszukiwaniu promocyjnych ofert biletów lotniczych oraz zakwaterowania, co sprawia, że ceny naszych pakietów są najatrakcyjniejsze na rynku. Wykorzystujemy regularne linie lotnicze i specjalne systemy służące do rezerwacji zakwaterowania, co wyklucza ryzyko niesprzedania wcześniej zarezerwowanych miejsc.

Czas trwania oferty promocyjnej jest ograniczony! Czy oferta będzie dostępna w przyszłości?

Aktualna oferta pakietów wycieczkowych zależy od dostępności produktów, które są w nim zawarte, przede wszystkim biletów lotniczych oraz zakwaterowania. Po upłynięciu czasu podanego przy każdym produkcie sprawdzamy aktualność ceny oraz dostępność produktów. Jeżeli według naszej oceny cena jest nadal atrakcyjna, oferta zostaje przedłużona i udostępniona dla Klientów.

Różne terminy - różne ceny! Gdzie mogę znaleźć cenę pakietu w konkretnym terminie?

Cena całkowita ukaże się bezpośrednio w formularzu rezerwacji danego pakietu. Po kliknięciu na zielony przycisk “Pokaż terminy” zostaną wyświetlone dostępne terminy z aktualną ceną.

Ceny naszych pakietów zmieniają się dynamicznie zgodnie z cenami oferowanymi przez dostawców usług w poszczególnych terminach. Całkowita cena pakietu może się zatem różnić w zależności od sezonu.

Czy oferowana cena pakietu jest ceną ostateczną?

Oferowana cena pakietu jest ceną ostateczną! W cenie tej są zawarte wszystkie produkty wymienione w opisie pakietu, a w przypadku pakietów obejmujących przelot samolotem - również wszystkie opłaty lotniskowe i paliwowe. W hotelu może zostać pobrana tzw. “oplata lokalna” od miasta, której w niektórych przypadkach nie można opłacić z góry, a tym samym zawrzeć w cenie pakietu. Opłatę tę należy opłacić na miejscu. Jeżeli cena pakietu nie zawiera “opłaty lokalnej”, informacja o tym jest podana w opisie produktu. Opłaty lokalne wynoszą od 1 - 8€ za noc/osobę, a ich wysokość jest ustalana przez zarząd lokalny oraz zależy od kategorii ​hotelu.

Chcę zamówić pakiet dla większej ilości osób. Jak postępować?

Jeżeli w formularzu rezerwacji nie ma opcji wyboru wymaganej ilości osób, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Nasi agenci z przyjemnością przygotują dla Państwa ofertę cenową. Proszę pamiętać o podaniu niezbędnych informacji: nazwy pakietu, ilości osób oraz ich wieku, preferowanego terminu, rodzaju pokoi (dwuosobowe, trzyosobowe, itp.), ewentualnie innych wymagań.

Co w przypadku chęci zarezerwowania pakietu dla 10 osób lub więcej?

Rezerwacja pakietu dla 10 lub większej ilości osób jest uważana za “rezerwację grupową“. Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta, nasi agenci przekażą zapytanie ofertowe do działu, który zajmuje się ofertami grupowymi. Abyśmy mogli przygotować dla Państwa ofertę, niezbędne będą następujące informacje: nazwa pakietu, ilość osób oraz ich wiek, preferowany termin, rodzaj pokoi (dwuosobowe, trzyosobowe, itp.), ewentualnie inne wymagania lub preferencje.

Chcę zamówić pakiet w innym terminie. Jak postępować?

Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Nasi agenci z przyjemnością przygotują dla Państwa ofertę cenową. Proszę pamiętać o podaniu niezbędnych informacji: nazwy pakietu, ilości osób oraz ich wieku, preferowanego terminu, rodzaju pokoi (dwuosobowe, trzyosobowe, itp.), ewentualnie innych wymagań.

Ten sam pakiet kosztował mniej. Jak często i dlaczego zmieniają się ceny pakietów?

Nasze pakiety stanowią kombinację biletów lotniczych, zakwaterowania oraz pozostałych produktów. Bilety lotnicze oraz zakwaterowanie nie są rezerwowane wcześniej, dlatego ich cena może ulec zmianie w każdej chwili w przeciągu dnia. Zależy ona między innymi od popytu na dany pakiet w konkretnym terminie oraz ilości zamówionych i opłaconych rezerwacji.

Czy imiona pasażerów można podać w późniejszym czasie?

Nie można. Po opłaceniu produktu bilety zostają wystawione, a zakwaterowanie zarezerwowane, na konkretne osoby podane w formularzu rezerwacji. Zmiana danych imiennych na bilecie lotniczym jest niedozwolona w 90% przypadków, a w pozostałych wiąże się z opłatą naliczaną przez przewoźnika.

Chcę zamówić pakiet, jednak nie widzę go już wśród dostępnych produktów. Jak postępować?

Prawdopodobnie jeden z produktów objętych w pakiecie został wyprzedany. W przypadku chęci zarezerwowania tego pakietu, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Nasi agenci z przyjemnością przygotują dla Państwa ofertę cenową. Proszę pamiętać o podaniu niezbędnych informacji: nazwy pakietu, ilości osób oraz ich wieku, preferowanego terminu, rodzaju pokoi (dwuosobowe, trzyosobowe, itp.), ewentualnie innych wymagań.

Czy Flipo.pl posiada ubezpieczenie na wypadek bankructwa?

Serwis Flipo.pl będący częścią biura podróży pelicantravel.com s.r.o. posiada ubezpieczenie na wypadek bankructwa biura podróży. Certyfikat jest dostępny TU.

Chcę podróżować sam/sama. Jak postępować?

Zamówienie pakietu dla jednej osoby może się wiązać z wyższą ceną zakwaterowania zależną od długości pobytu oraz kategorii hotelu. Jeżeli chcą Państwo poznać ofertę cenową dla jednej osoby, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Czy ten artykuł jest pomocny?